Call Centrum: +421 944 542 413
predstavuje systém, prostredníctvom ktorého zabezpečujeme nielen poradenstvo pre vás, našich zákazníkov, ale rovnako tak prehľad hovorov, ktoré ste uskutočnili použitím tejto služby.
Hlavnou podmienkou pre úspešnú komunikáciu je poznanie licenčného čísla.
Od 08:00 do 15:00 hodiny počas pracovných dní.
Od 7:00 do 20:00 hodiny počas pracovných dní (iba zákazníci s predplatenou službou hotline)
Od 07:00 do 20:00 hodiny počas dní pracovného voľna (iba zákazníci s predplatenou službou hotline)
Čakajte na linke na spojenie s operátorom, ktorému zadáte licenčné číslo.
V prípade, že je linka obsadená, zavolajte neskôr prosím.
V prípade, že nepoznáte svoje licenčné číslo nahlásite IČO vašej organizácie.
Ak nemáte predplatenú službu call centra, musíte si vašu požiadavku podať cez nahlás servis formou objednávky !!!